Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 26 juni 2012

och inte vill han somna...

Alfons tyckte det var jobbigt på fotbollsleken idag, "jag svettades ju!!"  :)

De kom hem och in, Robban hämtade nå papper sen for han igen. Egentligen så gör det mig ingenting, jag är van att han är borta på kvällarna, han behöver ett större socialt umgänge än mig. Jag tycker om att vara hemma. Där är Alfons lik mig, och Astrid är lik sin far :) Men just ikväll, eller just nu, känns det jobbigt. Vi har (försökt) mysa och se "Allsång på Skansen", men att tro att två (tre) supertrötta barn ska sitta stilla och se det är ju bara att lura sig själv... Kaos med allt vad det innebär, men tillslut så somnade 5åringen och 3½åringen. Arvid ville gärna kämpa ett tag till, men sover nu iaf... så länge jag håller i honom. Lägger jag ned honom vaknar han, det blir fruktansvärt varmt!!! Jag har disk kvar i köket efter bakningen som fortfarande inte är nedpackad i lådor, och jag hade velat ut på en "måbra"runda... men näe, jag sitter här jag... Och huvudvärk har jag, och är trött nåt så gräsligt...  Ja, inte utan att jag tycker lite synd om mig själv. Men vad löns det??

Nu har jag fått klaga av mig lite. Imorgon kommer allt att kännas mycket bättre igen! :)
Ha en trevlig kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)