Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 31 maj 2012

Robban träffade grannarna häromdagen, och det vart prat om att "granntanten" ser en älg uppe vid sig. Den andre grannen säger "Ojoj, tänk om lilla Astrid möter älgen..." Varpå "granntanten" säger, "Tänk er älgen om han träffar Astrid...!!" *haha* Det tyckte jag var kul! Älgen blir nog räddare än vad Astrid skulle bli...

Idag har varit en sån där jobbig dag hemma med barnen. En sån som jag antar att alla har nån gång då och då... eller är det bara jag?? Torsdagar är ju som bekant vår veckas värsta dag. Barnen laddar ur sig allt... Nu är iaf dagen snart slut. Barnen sover så sött och jag kan inte låta bli att pussa dem go´natt flera gånger om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)