Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 9 februari 2012

Åå, så härligt det är ute!! Vi har åkt bob och madrass i backen, ett bra glid! :) Tog en promenad, men var tvungen att vända halvvägs då Astrid kissade ned sig, blött överallt. Lite störande då jag frågat fjortielva gången före om det var nån som var kissnödig... så hem och byta allt från topp till tå, inklusive skor, och sen ut igen. Sen var det faktiskt jag som var tvungen att säga att vi skulle gå in. Nu ska vi ta oss nå mellis, sen blir det väl kanske lite mer legobygge, som hela förmiddan bestod av...
Näe, det har inte blivit nåt bakade... än iaf... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)