Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 12 februari 2012

Jepp, ska det va, så ska det ju va! ;) Thaaaaankyou för the kommentar!!!! ;)
Middan intagen, rester från igår, vb-lax och stekt potatis. Nu har vi spelat lite och två av oss har tagit en powernap (gissa vilka!? ;P) Nu funderar vi på att fara och hälsa på nån... :)
Imorgon är det måndag igen (om ni inte visste det) Det innebär jobba för Robban och förskola för de två älsta A:na. Vet inte riktigt vad jag och Arvid ska ta och hitta på...
Barnprogram rullar på tv:n. Helt otroligt vad låtarna sätter sig, sjunger för fullt på "Hej, här är Pim och Pom, och de är bästa vänner..." bättre kan man ju sjunga på. När jag målade Astrids tak uppe kom jag på mig själv efter att halva taket var målat att jag stod och skrålade på reklamjingeln för baffucin...

2 kommentarer:

  1. Jättefin uppdatering o blogg!!! Fantastiskt underbara bilder på era fina barn, Du är urduktig fotograf, jag tror det är ditt konstnärsöga som jobbar. Karlsson på taket o Lillebror, den bilden är helt underbar! Jag blir så glad. Dina tårtor och kort är inte ett dugg sämre ska Du veta!
    Får vi se er i Jäckvik under våren? Kram/KMe
    i P-å

    SvaraRadera
  2. PS. Glömde... musik o sång är bra både för kroppen o knoppen o så blir man glad (kroppens egna endorfiner o dopaminer frigörs), spelar nog mindre roll vad du sjunger bara du gör sjunger...DS

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)