Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 26 februari 2012

Ja, okej då, jag erkänner att jag hade fel om stormarna! :) Men se, det ska till att jag har fel för att ni ska våga kommentera, jag tror att jag ska försöka ha fel nån fler gång... ;)
Myskväll med barnen, "Gladiatorerna" och popcorn igår kväll. Vi åt tacos till middag och jag blev så äckligt mätt att jag var tvungen ut och röra på mig. Kändes mycket bättre efter! :)
Fick mig ut en sväng imorse oxå, solen skiner jättehärligt! Robban har varit på taket och hackat is och hett ner snö.
Arvid, den lille skrutten, har inte varit så rolig inatt heller. Ätit typ hela tiden, och bara varit nöjd om han fått ligga alldeles tätt intill mig, vilket resulterar i att både jag och han blir blöta i svett... *trevligt* :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)