Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 18 februari 2012

Barnen har varit på kalas idag, tårta, fiskdamm och massa bus och lek. :)
Sen blev vi bjudna på middag *mumma*

Det är "lite" busväder idag... blåser nåt så in i bomben. Snön drevar igen vägarna och yr ibland upp så sikten blir helt obefintlig. Att köra hem var lite spännande. Vi hade två bilar som skulle hem från Svarttjärn, jag körde först, körde inte fast förrns vi var nästan hemma, men jag lyckades ta mig lös själv! :) Trodde att jag skulle köra fast tidigare efter "fäbovägen" där det var heltjätt, men jag fixade det! :)

Nu slötittar vi på "melodifestivalen", förstår inte vad den alltför solade Björn Ranelid gör där... han sjunger ju inte ens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)