Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 11 februari 2012

Klockan 10 "imorse" stod vi i Lövånger och vinkade till veteranskoterparaden. Robban körde gamm-rajden. Sen gick vi och tittade på alla gammherk ;) Sen en promenad till mammas jobb där vi lunchade tillsammans med pappa! :)

Peter och barnen har varit här idag, de for hem för en liten stund sen bara. Fick bjuda dem, och mamma och pappa på middag oxå! :) Efter lek och bortplockning var det sovandes barn både här och där. Astrid somnade såklart sist...

Robban är fortfarande inte hemma, jag vet inte ens om han kommer att komma hem ikväll. Efter skoterkörandet så har de varit i Munkviken på middag och trevligheter, och trevligheterna pågår nog än! :) Har inte sett till den karln mycket den här veckan inte... undrar när det är min tur att fara och flänga som jag vill...? Näe, jag skojar bara! Jag trivs så bra hemma!!! Jag och Alfons är ena riktiga hemmastrosare, medans Robban och Astrid gärna är ute och flänger.

Näe, jag börjar minsann vara lite trött i ögat. Skulle vara skönt att ligga i sängen nu. Men först måste jag bära upp barnen... De två yngsta går hyffsat, men Alfons... han har livit så lång, och sååååå tung! Men så länge jag inte tappar honom i trappen så är det ju lungt! ;)
Vad kan det kosta måntro att lejja för att få det klart uppe...??? ;S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)