Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 6 februari 2012

Ja du, sångrösten och modet kommer nog inte från samma förälder iaf... ;) Men jag är mycket stolt över honom!!! :)
Igår kväll när jag äntligen fick ta av mig "finskorna" och släppa ut de mycket ömma fötterna, barnen hade lagt sig och jag hade stökat bort en hel del, så kröp jag i min "vååååånpiiis", tog mig en bit smörgåstårta och sen somnade jag i soffan... Inte likt mig. Sittandes så klart eftersom att våran soffa inte är så stor och både Robban och Arvid oxå befann sig i den. Hur som helst så sovde jag visst 1½ timme där... det är ju skitjobbigt att komma sig till sängen sen. Jag förstår inte Robban som sover i soffan varje kväll... ;)

Förkylningen biter sig kvar. Jag har inte känt mig fräsch på flera flera veckor. Rinnande näsa ömsom pottjätt. Rivande hals, ont i ögonen och nalta orkeslös. I flera veckor!!!!! Snälla, nu får det vara bra.
Huvudvärk har jag oftare och oftare oxå. Förstår inte hur jag stod ut förrut då jag hade det nästan varje dag... det är irriterande! :P
Barnen är på förskolan idag. Arvid har nog sviter från gårdagens hårtvätt (av prällen), han vill gärna bli buren idag. ;) Men jag har iaf hunnit stöka bort lite mera. Helt otroligt hur det kan stökas ned på helgerna... eller det är väl kanske jag som släpar efter då... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)