Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 16 februari 2012

Kan det ha varit gallan som spökade för mig i tisdags?? På nåt sätt kändes det inte som vanlig magsjuka, men jag kan inte säga på vilket sätt... och ingen annan i familjen har ju åkt dit på det... (än iaf) Idag efter lunch så tog jag mig ännu en dusch och efter det så kände jag mig på topp igen!! :) Gårdagen var lite tuff, fortfarande ingen matlust (balansgången mellan illamående och när hungern sätter in är svår...) och två (ibland tre) mycket energifulla barn som ville aktiveras (eller bäras) Försökte hålla en lugn nivå på aktiviteter; byggde lego, såg film, pysslade kort, lekte kurragömma, ritade, vek pappersgrodor/ hattar... och så var vi ju förståss ut och skottade oxå. När man skottar snö använder man samma muskler som när man kräks... bra att veta ;)
Förvirrningen har oxå varit på topp idag. Ställde in mjölkpaketet i vällingskåpet. När vi varit och handlat ställde jag in Arvid (med/ i barnstolen) i bagagen och på väg med kassarna in på hans plats. (Jag tror inte att någon såg mig!!) Efter middan ville Astrid leka "mamma, pappa, barn" så jag bar och vaggade en docka både länge och väl medans jag stökade bort i köket innan jag insåg att Arvid låg på golvet och Astrid hade slutat leka med mig för länge sen... Ja, jag kanske inte är helt frisk iaf... ! ;) Eller kan jag skylla på amningsförvirrning?? ;)
Jag har varit och hälsat på på jobbet idag. Jag fick jättegod paj, Arvid fick jättefina kläder och Alfons och Astrid fick roliga pysselböcker. Ja, jag har nog den bästa arbetsplatsen!! :) Alfons har varit och spelat innebady ikväll, hans lag vann visst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)