Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 6 februari 2012

Barnen hemhämtade! :) Alfonshar krockat på dagis så blodvite uppstod. Han har en rejäl fläskläpp och ont i en tand. Jag får inte känna på den så jag vet inte om den är lös eller ej, men det lär ju tiden utvisa! ;) Han har otur, igår fick han sig en smäll på dopet så han fick näsblod...

Har varit ute och skottat sen vi kom hem. Kul! :) Nu ska jag logga in på facebook för att se hur många som skrivit statusuppdateringar om att snön vräker ned... I helgen har FB mest handlat om hur kallt vi har haft det... Aldrig är man då nöjd... :P Jag tycker som sagt att det är ganska häftigt. Nu är ju jag ganska bortskämd med skottningen, men så länge jag bara behöver skotta framför bron så tänker jag inte klaga. Och som pappa sa igår; Arvids dop kommer att bli minnas, pga kylan som frös sönder vattenledningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)