Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 24 februari 2012

Nähä... jag har aldrig hört nåt mansnamn på nån storm...??

Det har byggts här uppe idag. Tur i oturen att vi inte har klart där uppe, då de hittade en vattenskada idag. (Jag skrev "vattenläcka" på facebook, vilket Robban tyckte var lite väl dramatiskt, men det ska vara dramatiskt på fejjan! ;)) Vattnet kommer från taket och har runnit in i väggen nu när det har börjat tina. Så nu ska taket skottas av, och lagas till, och innerväggen rivas och fixas till... *suck*

Mamma och Tobias var hit, och Alfons och Astrid följde följde med dem hem. Så vi blev själva över middan, slog på stort och tänkte göra det romantiskt när vi var p åtu man hand (ja, åsså Arvid såklart) så jag kokade mig en havregrynsgröt, och tog två husmans, Robban värmde sig en matlåda; korv och potatis... ;)

Och efter den romantiska middan for vi på födelsedagskalas. En mycket ovan känsla att faktiskt kunna sitta ned och prata med vuxna människor utan att barnen hänger och klänger på en och tjatar om nåt, men ack så trevligt! :) Men jag är ju som jag är och längade efter dem massor innan jag var hos dem igen! :)

2 kommentarer:

  1. http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.816118-sa-satts-namnen-pa-stormarna

    P

    SvaraRadera
  2. http://na.se/vader/vaderskolan/1.1099419-vem-namnger-stormarna-

    P

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)