Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 14 februari 2012

De hälsar tillbaka!! :)

Nu känns det bättre, men det är allt annat än angenämnt att ha magsjuka. Jag hade jättegärna behållit min långdragna förkylning som adrig ville bryta ut. När man har magsjuka så är man ju så nära döden så jag vet inte vad. Man kan aldrig tänka sig att man någonsin kommer att kunna äta en riktig måltid igen... Iaf jag... Jag vet int ehuuuur många smörgåsrån jag har tryckt i mig, och nyponsoppeklunkar jag tagit. Jag hoppas så innerligt att de övriga slipper det här. Och jag känner mig som en usel mamma... men jag har försökt hjölpa barnen det jag kunnat... tur att Robban stannade hemma idag!!

Storbarnen har somnat. Arvid ligger i soffan och gurglar och sparkar, nöjd. Att amma och ha magsjuka är inte heller nån hit... hur mycket näring har han fått i sig idag tro??? Han satt nyss i mitt knä, i bara blöja, sket, och det vällde ut på sidorna, på mig, givetvis... mindre trevligt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)