Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 19 februari 2012

Kalas idag oxå!! :) Med middag!! Inte illa, inte behövt göra middag på hela helgen!! :)

Snön och blåsten har verkligen ställt till en del, jag vet inte hur många bilar Robban har hjälpt lös från drivorna... Inne i byn höll både en traktor och en väghyvel på för att få vägen körbar, de höll nog på en timme...

"Storbarnen" (som ju faktiskt, egentligen int eär så stora...) somnade i bilen hem från kalaset. Arvid ligger och snackar med mumintrollen.
Den här veckan känns rörig... vet inte riktigt hur jag ska få ihop den för att få den på bästa sätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)