Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 12 februari 2012

Mamma, har du sett att jag har uppdaterat nu!!! ;)

Vi har varit ute i det gudomligt vackra vädret. Barnen har fått åka skoter och tolka med bob. Nu har vi varit inne och fikat lite. Arvid sover ute i vagnen, där kan han sova hur länge som helst. Robban har farit iväg för att hämta hem gammskotern från Gärde. Han komme för övrigt hem igår kväll/ natt just när jag hade tänkt gå upp med barnen, så vi satte oss en stund i soffan och pratade och sen gick jag och Arvid upp. Så Robban fick ta de tyngre barnen!! :P Har dock ingen aning om när de kom upp...
Nu har jag så mycket som jag skulle behöva göra, så jag tar mig inte för att göra nåt...

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)