Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 3 februari 2012

Robban påbörjade ett "städa-skrubben-projekt" i afton... det såg ut som om en tornado slagit ned i köket... Jobbigt, då jag FRÄMST i köket vill ha det bortstädat. Tycker inte om när det ligger grejer på diskbänken som inte hör hemma där... eller kläder på stolarna... näe, och som sagt i köket känns det viktigast, jag kan blunda åt det liiite mer i övriga rum. Kanske just för att vi inte har så många rum vi bor i... hur som helst, efter att vi ätit middag; tacos, och hälsat på mamma och pappa en sväng och lyxat i oss kvällsfika, så for vi hem och la två trötta barn. Jag "stökade upp" Arvid; badade, klippte naglar, smörjde in... Sen kunde jag inte skjuta på det mer, jag var ju så illa tvungen att hjälpa Robban. Helt otroligt va mycket tjaffs man kan slänga in i en skrubb... *jisses* Men nu är där så fint så fint att jag skulle nästan kunna öppna och visa er... men bara nästan ;) Dammsugaren blev iaf nöjd som nu får känna närkontakt med hela dess underrede mot golvet! :)

Nu är jag så trött så trött, att jag tror att jag tar lillemannen med mig upp och kryper under täcket!

Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)