Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 23 februari 2012

Vaknade med huvudvärk... Förkylningen är tillbaka :(

Och det toppar vi med att Astrid har en jobbig dag... Det är helt otroligt att man kan vara så tjurig, bestämd, envis och arg... Inget är bra för henne idag. Allt jag gör och säger blir fel. Till frukost skulle hon ha en röd macka, vi har inga röda mackor, men hon ska ha en iaf. Tillslut tog hon en "bubbelmacka", då kom hon på att jag smörat den på fel sida. Nyss gick jag tydligen på fel sätt på lekmattan, och det framkallade ännu ett utbrott... Jag är less, spyless... När hon är på det här humöret så går det bara inte prata med henne...

Vi har byggt lego nästan hela förmiddan, nu börjar det vara dax för lunch. Och en alvedon eller två till... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)