Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 25 februari 2012

"God" morgon... Arvid har gnölat på, när jag tillslut fick honom att somna, kom Astrid och hade kissat ned sig... ner och duscha och byta på henne, när vi kom upp igen låg även Alfons i vår säng. Var tvungen att flytta på Arvid för att vi skulle få plats, han vaknade såklart. Så jag gav honom mat (liggandes såklart!! ;)) med Astrid tätt bakom min rygg, ju mer jag flyttade efter ju närmare kom hon. Jag har flera gånger lyft bort Alfons som legat på Arvid. Försökte flytta tillbaka Alfons till hans säng, men han blev bara arg. Jag har legat sååååå fruktasvärt obekvämt. Jag tänkte att jag skulle ta Arvid och gå och lägga mig i Alfons säng, men då riskerade jag bara att väcka de andra. Vid sju gav jag upp och smög ned, fem minuter senare kom Alfons och Astrid oxå! :)

Igår när jag bäddade ned dem så sa jag som vanligt "Godnatt min skatt, jag älskar dig!". Astrid svarade "Jag vet!" och Alfons "Och jag älskar dig nästan fööör mycket!" Arvid svarade med att spotta ut tutten och avfyra världens leende! :) De är för underbara!!!!! :)

Snön vräker ned, men det ser ut att vara en ganska lätt snö??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)