Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 12 februari 2012

Jaaa!! :) Det kom fler kommentarer!! :)
Tack snälla, de orden värmde! :) Det är väl en dos Ågrens-ådran jag har fått! ;) (det konstnärliga) Man blir verkligt glad av att sjunga, och barnen blir glada när jag sjuger barnlåtar, så då blir vi ju alla glada! ;) Jag tror nog att vi syns till påsk, vi har då lagt in en "intresseanmälan" hos husvagnsägarna! :)

Robban och Arvid busar, leker flygplan eller vad de då gör. Arvid blåste ut dreggel i Robbans ansikte, jättekul!! (tyckte då jag!)
Har köpt "mallar" till pärplattorna, Alfons tycker att det är jättekul!! :) Som spindeln här ovanför, den har hn gjort, helt själv!! :)
Ikväll har vi varit hos faster Ulla. På Arvids dop satt de med prästen och fikade, han hade sagt att han aldrig hade döpt någon med så mycket hår som Arvid. Fränt! Vi hade ju pratat om att hänga fram en hårtork vid "dopbordet" bara för kul, men det gjorde vi inte :P När Alfons och Astrid var och klippte sig så frågade vi vad det skulle kosta att klippa Arvid, men det skulle kosta 300 kronor det oxå... näe, då fick det vara! Men han skulle faktiskt ha varit klippt vid öronen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)