Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 2 februari 2012

Jag gav mig ut på en promenad idag, trots den bitande kylan, och det var faktiskt härligt!
Annars har vi haft en lugn påta-på-dag. Gjort pärlplattor, sett film, lekt... gjorde en play-do-deg som de glatt degade med, en blå deg denna gång! :)
Stuvade makaroner och stekt fläsk till middag. Sen for Alfons och spelade innebandy. Astrid hoppade ned i badet och plaskade lite. Sen gick hon och la sig, så hon somnade ganska prick klockan sju. Kan hon behöva, hon har inte varit å toppenhumör idag, hon har (mer än vanligt) letat efter bråk och tjaffs. När grabbarna kom hem satte vi oss i soffan med färsk ananas, som vi hade lovat Alfons. Jättemysgt hade vi, och ananasen var ju bara såååååå god!!! Tyvärr så får ju jag båsor i munnen så fort jag tagit en bit, men det är so värt det iaf. Dessvärre tycks Alfons oxå få det... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)