Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 26 mars 2012





Alfons premiäråk! :)

Ja visst är det så. Framför allt då är det ju praktiskt med ammningen... Men jag tror inte att jag ammat de andra så här "länge"...

Vägningen idag av Arvid gick bra (ja, hade det varit vägning av mig hade jag inte ens nämnt det!! ;)) Han väger 6325 och är 64 lång. Under medel-kurvan ligger han, men han följer sin egen kurva fint! :)

Efter vi varit hos distriktan gick vi in på jobbet och hälsade på, det ligger ju som ganska nära... ;) Det är alltid lika trevligt att kika in där och träffa de goa arbetskamraterna, och de gamla såklart! :) Jag tycker att det är helt fantastiskt roligt och  värdefullt att få vara hemma med barnen. Jag skulle inte byta bort det mot något. Det är en riktig lyx att ha den möjligheten. Men på nåt sätt saknar jag ändå Nygården... Men det är tur att man alltid kan snäppa förbi där och alltid känner man sig välkommen! Jag har tur som har ett sådant jobb! :)

Efter middan blev det kurragömmalek. Astrid gömmer sig alltid på samma ställe som Alfons. Vi har dealen att om pyjamas är på, och leksaker ihop plockade innan 19.30, så får de sitta uppe och se "Halv åtta hos mig" I reklampausen springer vi och borstar tänderna. Och de är faktiskt ganska duktiga på att sitta stilla och se det, fast att de är så trötta då. Men det är ett bra sätta att få dem att varva ned innan sänggåendet. :)

Vi har lyxat på med kvällsfika ikväll, kanelmacka med ägg och kaviar... mumsigt värre!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)