Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 25 mars 2012

Idag har det varit en kanonfin dag! Vi har grillat hamburgare ute till lunch. Barnen har kört fyrhjuling, snön yrde kring dem... Inte ett klädesplagg var torrt!

Till middag blev det såklart våfflor, det är ju ändå våffeldagen! :)
Efter det for vi och hälsade på farfar och Lena, där bjöds det på gofika och surrstund.

Vi har en motionslåda här i byn där man skriver sitt namn och har chans att vinna presentkort på Tempo. En gång i månaden är det utlottning. När barnen hade vunnit var sitt fick de välja var sin pysselbok där. I februari vann jag ett presentkort, så ikväll har jag använt upp det! Det blev en B&J- glass!! :) Ja, jag måste väl få unna mig när jag har chansen, ist för att köpa mjölk och smör för det... ;) Så nu sitter jag här i våånpisen och mumsar så jag nästan mår illa. Men det är det värt ibland!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)