Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 22 mars 2012

Ja, nog kan de vara bedårande oxå! :) Alfons är en bra förlorare "nån måste ju förlora oxå!" brukar han säga. Men aja baja, inte säga fula ord! Då måste vi tvätta tugan med tvål, annars blir den svart och ramlar av... ;)
Idag har vi haft lunchfrämmande. Jättetrevligt. Timmarna flyger iväg när vi sätter igång med surret... ;)
Alfons har som vanligt varit iväg på innebandy ikväll. Mormor kom och hälsade på. Hon klippte Astrids lugg *tack*!!
Fyra av fem i huset här sover. Tre av de fyra uppe i sovrummet. Jag ska slöa här en stund innan jag kojsar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)