Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 29 mars 2012

Fiskpinnar med ris och Café de paris sås till middag. Gott.

Torsdag= innebandyträning för Alfons. Hans skador hade blivit mycket bättre ;)
Farfar och Lena kom och höll mig, Astrid och Arvid sällskap. Farfar och Astrid tog en match i hockeyspelet, Astrid förlorade! :) Påskharen hade varit till Bureå och värpt påskägg, så farfar hade dem med sig!! *tack*

Astrid ville inte somna i sin säng ikväll. Så hon tog kudden, gick runt i köket "hmmm... vars ska jag lägga mig...?" mumlade hon. Tillslut la hon sig bakom gungstolen, och somnade ganska direkt. Ja, hon har ju haft en jobbig dag med en sån tjurig mamma... ;) Alfons fick sitta uppe med Robban och se tv, men han har oxå somnat på golvet, med fötterna i saccosäcken. De är för söta mina små troll. Älsta och yngsta Holmqvistarna sover oxå, i soffan. 
Kanske att jag oxå borde kojsa, men ni vet ju hur jag är... när alla sover och det äntligen blivit tyst i huset, då sätter jag mig och njuter av det. På samma sätt njuter jag av att ha barnen lekandes och stojandes runt mig på dagarna. Så jag ska nog sitta här en stund innan jag ska göra sängen sällskap. Känns ändå som att jag inte kommer att få sova inatt, Arvid brukar inte vilja det. Och trots hans ringa storlek, så är det han som bestämmer! ;)

God natt på er! <3

1 kommentar:

  1. Åh, nej, har Astrid också en tjurig mamma, stackars henne! Minna har det likadant;) //Emma

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)