Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 9 mars 2012

Vi var ju på bröllop i lördags, ett jättevackert sådant!
Och i sommar är vi bjudna på ett till bröllop! :) Ska bli jätteroligt!!

Jag och Robban har varit tillsammans i drygt 13 år, förlovade i 11. Och jag vet att de runt omkring oss tycker att vi borde gifta oss, om inte annat så för barnens skull. Jag har nu för första gången på elva år tagit av mig fölovningsringen... (ja, det är klart att jag tagit av mig den förrut, men aldrig lagt bort den) ...för jag har fått en mycket kliande torrfläck på vänster ringfinger. Och jag vet inte om jag ska ta det som ett tecken på att där inte borde finnas nån ring(ar)...?? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)