Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 9 mars 2012

Var uppe med (före) tuppen idag, som idag hade namnet Arvid... Han har inte sovit gott inatt, och därmed inte jag heller. Han vill äta i princip hela tiden på natten, och har varit så ett tag nu. Jag kommer på mig själv med att nudda vid tanken att ge honom en flaska på kvällen, för att se om han sover bättre... Men samtidigt känns det som "fel" oxå... Astrid har äntligen sovit i sin säng inatt!! :) Inte Alfons. Han har stundtals sovit PÅ Arvid. Det tyckte han (Arvid) inte heller om.
Det har blivit nå knas på bloggen, har jag lagt upp en bild så kan jag inte justera texten nåt. Inte göra kursiv stil, marginaljustera eller dyl...
Det blåser ute idag, knakar i väggarna. Vi hoppas att det är övergående till i morgon. För ni kommer väl ihåg att det är SKOTERCAFÈ här i Byagården då!!!??? Nu ska jag äta frulle och sen gå och baka...
Önskar er en finfin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)