Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 1 mars 2012

Han som är här i skogen och gallrar har även "gallrat" ned våran teleledning. Så vi är utan telefon, tv och dator med internet, eftersom vi har allt genom telia... Så när Robban for med Alfons och Astrid till bureå på innebandy for jag och Arvid och betalade våra räkningar hos mamma och pappa. När vi lagt isäng barnen så bakade jag och sedan fick Robban sig en klippning. Sen avslutade vi kvällen med att spela "rummy cub" ett sjukt kul sällskapsspel (jag vann båda omgångerna!!) Tänk va trevligt man kan ha utan de tekniska grejerna...

1 kommentar:

  1. Ringde till mamma på mobilen och hon sa att ni var utan telefon uppe på backen. Sedan berättade hon att tydligen hade du skrivit på din blogg om snöskottning på tak (nej Nancy sitter inte och kollar bloggar utan Rune hade berättat det) Alltså googlade jag på ditt namn + blogg och vips så fann jag den.

    Vill bara säga att det är verkligen guldklimpar du har. Har ju träffat dem när de springer över till Nancy, och de är för goa. Nu har ju en till tillkommit och han verkar ha en fantastisk frisyr. (Mina gossar var ju skalliga länge och väl, därför blir jag alltid lika imponerad då jag ser en sådan rejäl kalufs)
    Såg att du i enkom ska skriva fel för att få kommentarer... vilken fiffig ide! Får själv väldigt få trots att jag har bra med besökare. På FB kan de hellre skriva något om mina blogginlägg men inte på själva bloggen?
    Så nu fick du som kompensation en enormt lång kommentar istället. Krama klimparna från mig och hälsa (de 2 större) att nästa gång ska de få stryk i fiskespelet =)
    / Helena (Äldstdotra åt a'Nancy)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)