Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 11 mars 2012

Idag lastade vi skotrarna på släpen och for ut till Fårvika. Lastade av och körde skotrarna ned till stugan. Det blev några svängar med sotrarna innan alla var nere vid stugan/ havet. Sen satt vi i solen och fikade gott. Alldeles underbart var det. Barnen har tjollrat på i snön, åkt bob/madrass och samlat kottar att bygga med. Att gå på utedasset tyckte barnen var kul. När Alfons satt sig sa jag "Tänk om det kommer en isbjörn och biter dig i rumpan!!?" Varpå han tittar på mig med en "är du knäpp i huvet eller"-blick och svarar "Mamma, det finns inga isbjörnar i Sverige!!" :)
Middag bjöds det på hos mor och far idag oxå! Det är till att vara bortskämd... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)