Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 12 mars 2012

Måndag= städardag.
Det har varit en sån konstig dag idag. Barnen vaknade glada före väckaren ringde. Innan jag ens hade hunnit in i vardagsrummet hade de klätt av sig och var redo för klädrace. Klädracet gick fort och Astrid hann tom byta de kläder som jag lagt fram. Frukost intogs,, hår borstades och sattes upp i pippilotter. Overaller togs på och de satte sig i bilen. De lämnades på förskolan och hämtades fem timmar senare. Hemma blev det fika och lek. Middag så småningom sen ut och åka skoter. Pyjamas på och i säng och sova. ALLT DETTA utan det minsta lilla bråk!!? Det är ju inte vad man är van med, inte med den lilla tjejan iaf! ;)
Jag och Arvid har varit på "Me and I" party ikväll. När jag kom hem sovde Astrid så sött och grabbarna satt och såg "Familjen Annorlunda". Mysigt att sitta med bara Alfons, det är som så mycket mer stilla då, man kan ju tom föra ett vettigt samtal. Astrid har ju aldrig ro att sitta stilla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)