Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 13 mars 2012

Astrid leker buss... :)
Medarbetar-/ lönesamtalet idag gick bra. Lite jobbigt att sitta och tala om hur bra man är... "mamma, du är bra på allt!" sa Alfons igår när jag berättade vad jag skulle göra idag. Och inte för att skryta, men bossen hade typ samma uppfattning som Alfons :) Tydligen är jag lugn och stressar inte upp mig i stressande situationer! Ja, allt enligt chefen! :P
Robban har varit borta på möte ikväll. Vi har haft sällskap av Cornelia ist! :)
Till middag blev det en hyffsat god pasta sås:
2 pkt Bacon
1 röd paprika
7 st färska champinjoner
1 stor rödlök
15-20 cm purjolök
1 vitlöksklyfta
2 msk Heintz chilisås
2 dl creme fraiche
1 dl vispgrädde
1 tsk paprikapulver
Salt/ svartpeppar

Fräs ihop och låt puttra.

1 kommentar:

  1. Haha, tror aldrig jag har sett någon leka buss så där seriöst förut :)
    Men det är bra att hon övar, lär ju blir många resor i framtiden, särskilt långa vägen …

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)