Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 28 mars 2012

Having a bad hair day !

Ja, en ganska passande mössa för Arvid. Han är ju rätt så charmig med sitt hår, men han har nött bort en stor kal fläck på vänster sida. Det ser inte klokt ut... Men jag kan som inte med att klippa honom heller... Nä, han får se ut som han gör, han är finast då. Dessutom får folk sig ett gott skratt när de ser hur han ser ut, och ett gott skratt förlänger livet! :)

4 kommentarer:

  1. Inte iilla att ha ett rejält "hair" att se "bad" ut i när man är så liten. Otroligt fin blev han i alla fall i de där färgera på tröjan och mössan tilsammans, kanon.

    SvaraRadera
  2. Han är hur söt som helst!

    SvaraRadera
  3. Sån där frisyr vill jag också ha! ;-)Ska o klippa mig i afton ev så jag får väl ta med ett kort då så får vi se hur de går ! :-)Janne

    SvaraRadera
  4. Vill bara påpeka att jag inte drabbats av akut dyslexi i min förra kommentar, utan jag har för feta fingrar för att skriva på min telefon.

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)