Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 23 mars 2012

Imorse steg jag, Robban och Arvid upp före Alfons och Astrid. Kändes konstigt... och det var typ före klockan sju... Likadant var det igår morse, Arvid tenderar att vakna tidigt, dock glad! :) Det känns bra att kunna gå ned och lämna de större uppe själva. Jag hör ju inte när de vaknar, men de kommer ned själva.

Idag har vi hälsat på lille Milwer, så liten, och så söt!!

Till middag blev det raggmunkar och fläsk, gott! Vi lyxade på med glasstårta till efterrätt, vi kan väl låtsas att vi firade att Arvid är 4 månader idag ;) Robban for bort då det var dax att stöka bort middan... ;) Barnen fick lite godis, och så satte vi oss i soffan och myste, de med godis och jag med mitt nya garn som jag inhandlat idag! :)

Nu blir det "Skavlan"! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)