Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 14 mars 2012

Ja, det lär ju ska bli lite bussåkning för henne. Hon är lyckligt lottad! ;) För bussturerna var ju typ det bästa på hela skoldagen, kan jag iaf tänka så här i efterhand... :) Hon envisas med att sätta sig i barnstolen, vilket medför att jag måste krångla mig in i "bussen" för att få upp henne...
"Du äl den allla bästa mamman i hela vääääälden!" sa Astrid imorse när hon fick ha täckisar på sig till förskolan. Ibland behövs det inte så mycket... ;)

Arvid sover ute i vagnen. Det är så svårt att klä honom nu, när solen skiner såhär så blir det ju typ lika varmt i farstun som inne, men jag lägger ut honom i vinteroverall... inte konstigt att han är svettig när han vaknar. Kanske är därför han vaknar... jag ska kolla tradera om en tunnare fleceoverall idag!!! :)

Nu ska jag baka russinlimpa! :)
Önskar er en looooovely dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)