Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 29 mars 2012

Du stöööööör!!!!

Åå, det var snällt sagt! Även om jag inte riktigt håller med dig, inte smakmässigt iaf! ;)
Barnen leker med bilar i lekrummet. De leker TILLSAMMANS för en gångs skull. Och passerar jag så skriks det "DU STÖÖÖÖÖR!!!!" Det görs det ofta, jag stör dem jätteofta när de leker. Såklart även när de har kompisar. Och jag förstår dem... Så när de kommer på att leka såhär får jag liksom hålla mig där jag är. Vilket oftast är köket. Den här gången var det vardagsrummet, för jag höll på att hänga en tvätt då de hade som roligast. Men jag har hört att man ska berömma barn när de är duktiga på att leka, så det gör jag! Men  nu tänker jag vänta här tills de har lekt färdigt och är oense om något, för dagen har i övrigt mest bestått av disskutioner med den mellersta... Ja, även med den stora faktiskt, så det är skönt med en pause från bråkandet. Astrid är förkyld och slut efter tre dagar på förskolan, det tar ut sin rätt på henne. Så hon tjaffsar om allt hon kan komma på, och hon ska ha rätt oavsett... och får hon rätt/ som hon vill, ja då ändrar hon sig så vi kan fortsätta disskutionen... Hon är allt bra rar... :) Hon testar och testar, men den här mamman har nog inte varit så rolig att bråka med idag, då jag inte har gett mig... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)