Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 9 mars 2012

Igår ville Robban ha chili con carne till middag. Tillhör inte min favorit. När jag var barn gjorde alltid mamma köttfärssås och spagetti till mig (iaf, jag minns inte vad mina bröder åt...!?) Nu har jag ju som vuxit till mig lite, (tycker jag) så nu äter jag oxå chili con carne. Men jag tänkte att barnen vill nog inte ha det, så till dem gjorde jag precis som mamma, spagetti och köttfärssås. Men de tog av chilin och Alfons sa "Mamma, det här var jättegott, kan vi få det här till lunch imorgon!??" *haha* Där ser man... ;)
Ikväll har vi varit ned till Byagården och stökat iordning. Blir spännande imorgon å se om det kommer någon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)