Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 14 mars 2012

Ben & Jerry glass är ju himla god... Men vet ni, den här från Sia, är snäppet bättre!! Prova!! Jag önskar så att jag hade en hemma nu... Kanske till helgen!? ;)
Det har ju varit kanonväder idag. Så när vi kom hem från förskolan klättrade de stora upp på snön och lekte. Jag tog ut en köksstol och satte mig på bron och njöt av solen. Vi gjorde fika som vi satt ute och åt oxå. Arvid låg i vagnen. Han har inte varit så nöjd idag, helst velat bli buren...
Plättar till middag. Så fort det var bortstökat kom spelen fram, Memory, Släpp fram mig och Toy story. Alfons sopade banan med oss i samtliga spel. Som tur är, är ingen i våran familj dålig förlorare... inte än iaf! ;) Sen fick de tre små guldklimparna hoppa ned i plurret. Med rena, godluktande barn kröp vi sen ihop oss i sackon, åt kvällsfika och såg "halv åtta hos mig". En riktig myskväll. För mig och barnen. Robban ligger sjuk... :(
Hade lagt en fleeceoverall i minneslistan på tradera, den glömde jag helt bort i mysstunden. Så nu får jag hålla utkik efter nån annan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)