Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 13 mars 2012

Jahapp. Då var barnen lämnade på förskolan. Idag skulle clownerna "Tut och Tjut" dit. Förra gången de hälsade på på förskolan tyckte ju inte Astrid att det var det minsta kul. Hon förstod inte grejen tror jag, att det var på skoj som de gjorde illa sig. Så imorse var hon inte så peppad på att fara. Men hon för iaf med löfte om att få sitta bredvid Alfons eller en fröken. Alfons var helt med på noterna, han är rätt så mån om lillasyster iaf. Jag har lönesamtal/ medarbetarsamtal idag. Så jag sitter och väntar på att klockan ska bli 10. Känns som konstigt med tanke på att det var ett tag sen jag jobbade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)