Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 7 mars 2012

"Haha, mamma, JAG vinner jämt i fiskespelet!!" svarade Alfons när jag framförde din hälsning! ;) De sprang över till Nancy idag en sväng, hon torde väl ska bli less på dem... ;)

Ja men se där, 6½ dag senare så har vi telefon, internet och tv igen! Måste jag ens skriva att Robban har varit i upplösningstillstånd?? ;)

Nu har vi sportlov. Härligt! Måndag och tisdag var ju kanondagar att vara ute, solen värmde skönt.

I lördags var vi på bröllop i Bygdeå. En helt fantastisk dag. Vigseln hölls ute vid havet i strålande solsken, alldeles vindstilla. Och sedan fest i ett helpampigt garage! Jättetrevligt!!

Nu börjar det vara dags att börja med middan, här blir det köttsoppa!

2 kommentarer:

  1. Här blir det också köttsoppa

    P

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jasså det gör han??? Vill minnas det blev lika någon gång i alla fall?

    Nancy blir inte less, hon berättar alltid om hur de varit förbi och jag har då aldrig hört att det är annat än roligt.
    Skönt att telefonen (och allt annat) är tillbaka =)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)