Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 24 mars 2012

Igår satt jag och flippade och tryckte på lite knappar i inställningarna här på bloggen, och hipps vipps så såg det annars ut... mycket bättre och lättare må jag säga. Jag kan ändra storlekarna på bilderna som jag lägger upp, de blir kanske inte så jättestor skillnad i inläggen, men om ni klickar på biloderna så blur de nog större... Tänk om jag nu bara kunde förstå hur jag ska ladda upp bilder från mobilen oxå, då skulle jag bli så nöjd!

Robban for bort efter frukost, skulle ta ned julgransbelysningen i byns gran. Tomten där den str är såld, och vi vill ju inte att de nya ägarna ska tro att de är ägare av en jätteljusslinga! ;) Barnen är ute och kör fyrhjuling nu! För mig snurrar det fortfarande i bollen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)