Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 18 april 2012

"Ååå, va bra att du kom, vi hann inte ringa dig, din dotter kräks..." möttes jag av på förskolan idag. Stackars liten tjej, där låg hon på en madrass i en korridor och såg alldeles skärrad ut. Inte konstigt med tanke på allt ståhej som var runtomkring. Alfons var oxå lite skärrad, och mycket  MYCKET mån om sin lillasyster. Hon somnade i bilen hem, men vaknade när jag bar in henne. Vi åt mellis och byggde lego och hon har varit ganska som vanligt i afton. Men vi har tagit det lungt, satt kvar vid middagsbordet tills klockan var närmare halv sju. Astrid och Robban gick ut och skottade, och Alfons och Arvid hoppade ned i badet. Sen har vi myst i soffan alla fem, och alla utom jag somnade här. Mysigt!! :)

Jag hoppas att ingen annan drattar dit på magsjukan nu bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)