Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 26 april 2012

schiiit plommflitt!!


Igår var vi och firade svärfar som fyllde år. Mat, tårta och trevligt sällskap såklart!! :) Det är många kalas för oss i april!
Jag har uppvaktats idag oxå! :) Av två av de finaste tjejerna, Ni är så härliga!!!

Ikväll har det varit föräldramöte för barn som ska börja förskoleklass till hösten. Tänk att Alfons har blivit så stor!!! En lös tand har han oxå, och DÅ är man stor! ;)

Arvid har varit till doktorn idag. 5 månaders kontroll. Ja, han börjar ju oxå bli stor. Fem månader... då är han snart halvåret. Och då är det bara ett halvår till så är han året (harremin så bra jag är på matte!!! ;)) Och då ska ju jag börja om att jobba!!!! Schiiit plommflitt!! (som Astrid säger) Iaf, han har varit på kontroll idag, vikt och längd och två sprutor. Han tyckte inte alls att det var så roligt... Alfons och Astrid hade iaf roligt, de fick vara med morfar. :)

Huvudvärken kommer och går. Den känns där hela tiden, men mer eller mindre. Just nu är det mindre!! :D

Det snarkas till höger och vänster här omkring mig. Inte utan att man blir lite trött av att höra det... ;) Imorgon är vi bortbjudna på lunch. Ska bli så gott och så kul!! Tror vi ska svänga förbi förskolan och hämta galonisarna först! ;)

Hörrni, ha det gott, och ta hand om varandra!!! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)