Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 16 april 2012

Ser Du Tessan!! Nu har jag fått till en gillaknapp här nere!! :) Fast man kanske skulle "kalla" knapparna för några andra reaktioner... Har ni nåt förslag??

Så har snart den här födelsedagen oxå passerat. 30 år... Jag ska vara ärlig och säga att det har kännts lite jobbigt att fylla 30... vet inte om jag kan kala det för kris men... Det känns som så mycket, ...så vuxet. Men jag har tagit mitt förnuft till fånga, herregud, jag är 30 år, har hunnit med tre barn, har hus och bil, fast jobb och inte en dag som arbetslös. Jag är rik! Absolut inte på pengar, men på vänner, kärlek och erfarenheter.

Ikväll har min finaste moster GunMarie varit hit och uppvaktat :)
När barnen lagt sig tog jag mig en tårtbit, hoppade i min "onepiece" och tog på mig mina nya Armani-glajjer (näe, jag sitter inte med solglasögon på mig inne, nu var det ju bara för att ni skulle få se dem!! :P) Nu sitter jag och ser "Älskling, du har blivit en tjockis!" på tv3 och tänker att jag kanske inte skulle ha tagit den där tårtbiten... ;) Men det är ju faktiskt min 30-årsdag!!! :P

2 kommentarer:

  1. Jag har inte känt av någon 30-års kris än. Kanske kommer krisen vid 40. Eller så kommer den inte alls. Eller så har hela livet varit en kris ;) //Emma

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du slipper!! :) Mn jag hade nog ändå en lindrig sort av kris. Jag har ju inte gjort nåt extremt dumt som resultat av den iaf... tror jag! ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)