Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 21 april 2012

God Morgon på er!

Arvid vaknade först imorse. Han låg i mitten av sängen, och sedan hade han två stycken på var sin sida om sig... Så ni skulle ha sett mig, likt Lara Croft i ett rum fullt av laserstrålar ålade och klättrade jag mig upp över övriga intrasslade ben och armar, med Arvid, UTAN att väcka någon av de andra! Det ni! Vilken bedrift! Nu, en timme senare börjar jag höra små, små tassar som rör sig där på övervåningen. Antar att Astrid kommer ned snart. Men skönt och välbehövligt för dem att ta lite sovmorgon!!
Arvid skruttar runt i gåstolen, han hamnar ofta framför ugnsluckan där han ser en "kompis" :) (Vilket är helt otroligt egentligen, att han ser nåt i ugnsluckan, för den är gräsligt skitig... :S)

Det snöar, om ni inte har märkt det. Det är klädbytardag i Bureå, fuderar på om jag ska fara eller inte... Bara Robban behagar stiga upp, ska jag ta den där efterlängtade duschen!

God Morgon på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)