Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 14 april 2012

Över 20 000 besökare här på Bloggen!! :)

När Astrid hade lagt upp äpplena (va konstigt det ordet ser ut... kanske inte stavas så?? ;)) i frukfatet så såg hon så finurlig ut, sen satte hon den tomma påsen på huvudet. och följande konversation utspelade sig:
Jag: Nej nej, aldrig sätta påsar på huvudet!!
Astrid: Delföl?? (varför)
Jag: För att man kan kvävas!
Astrid: Va?
Jag: För att man kan kvävas!
Astrid: Va?
Jag: För att man kan kv...
Alfons: DU KAN DÖÖÖÖ!!!

Och då förstod hon varför man inte ska ha påsar på huvudet... att man som mamma ska göra det så otydligt... ;) Bättre med klarspråk...

Robban sa idag att han inte ideés läsa mina blogginlägg för att de var för långa, han kanske har nån poäng i det... eller??

Så jag slutar nu! :P

2 kommentarer:

  1. Ha, ha tur du hade Alfons som kunde tolka.
    Man får gratulera till 20 000 besökare-jubileumet! Inte illa.

    Har då inga problem komma igenom dina inlägg. Jag skriver också för långt enligt vissa. Man ska ju tydligen skriva kort och ofta helst flera gånger om dagen för att bli läst och få fler besökare. Känner det blir knepigt ändra sitt sätt att skriva, lika bra göra som man är van.

    SvaraRadera
  2. Tack tack!! Du har så rätt Helena! Att ändra sitt skrivsätt är lättare sagt än gjort... Jag fortsätter skrivandet på mitt sätt, ibland väldigt fåordigt, ibland kanske lagom, ofta kanske för långt... Men jag tvingar ingen att läsa! ;)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)