Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 23 april 2012

Arvid somnade igår vid sex- halv sju tiden. Han brukar ta en powernap då ungefär, men han sovde resten av kvällen. Då vi gick och la oss vid halv ett inatt, då vaknade han, och var JÄTTEGLAD!! :) Och man kan ju faktiskt inte bli annat själv heller när man ser hans charmiga leende. Så vi busade på en stund innan jag somnade... Ja, jag tror att både jag och Robban somnade före Arvid.

1 kommentar:

  1. Ååå, vilket antiklimax när man själv just är på väg isäng. Men det är ju rätt mysigt ändå som du säger när de är små och inte så rörliga! Värre blir det när de vaknar och vill stiga upp och hoppa och studsa!

    Jag har en förklaring till "Gilla"-missen. I alla fall när det gäller mig. Sitter inte ofta vid datorn utan använder oftast telefonen och i den mobila versionen ser man inte Gilla-knappen, jag har kommit på att jag måste ändra till Webbversion.
    Syns i kväll! /Th

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)