Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 24 april 2012

Näe, nån vila för mig har det inte blivit idag. Jag provade att lägga mig två gånger, men bägge gångerna vaknade Arvid. Och att sitta och sova i vår soffa är ingen hit. Men jag hoppas på en bra natt ist! :)

Min finfina svägerska hämtade barnen imorse och skjutsade in dem till förskolan. Och hon tog även hem dem igen. Tack snälla!!
Alfons har varit med förskolan på gympa idag. De skulle ha med sig så de kunde byta om och duscha oxå. Det ska övas inför skolan... Det hade visst gått bra.

Astrid har varit jättetrött i afton. Minsta lilla "motgång" har resulterat i gräsliga utbrott. Hon somnade just efter sju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)