Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 20 april 2012

Jag följer inte många, men man lixom ramlar ju in på en del bloggar ibland. Bloggar som ägs av lite yngre tjejer (inte av gammlingar som har passerat 30 ;)) och då är det ofta och många självporträtt... Snygga, smala, spacklade, stylade, sprudlande glada tjejer som tar kort på sig själv via webkameran. Jag har ju alldeles nyss kommit på det här med webkameran... och sådanna här bilder borde nog inte visas, kanske tom att jag får en varning från google för att jag lägger ut en sån här bild, men jag tänkte visa er verkligheten hos en trebarnsmamma... Pluffsig, trött, osminkad, nedspydd, oduschad... Håret är så skitigt att det går forma till olika figurer (jadå, barnen har provat idag) Alfons ville inte sitta bredvid mig idag för min tröja luktade Arvid-kräk (ja, just ja, jag torkade ju med ärmen då jag inte hade nåt annat i närheten då han kräktes)
Nu kanske ni inte tycker att jag ser nå annars ut när vi träffas som hastigast på konsum, och det kanske jag inte gör, men det är självkänslan som räknas i det här fallet, och jag skulle aldrig visa mig bland folk så som jag känner mig som jag gör nu... Imorgon är högsta prioritet EN DUSCH!! :)

*haha* Jag är alldeles för trött för att sitta här, och jag får liksom inte till det här inlägget som jag vill... men jag tror att ni fattar, eller?? ...eller nä, det tror jag inte alls att ni gör, för jag fattar nästan inte själv vad jag menar.

Nu ska jag gå isäng så jag vaknar pigg som en lärka när barnen börjar kvittra före skammen imorgonbitti! :)

4 kommentarer:

  1. Det är absoliut inget fel på "looken", tror mig ana resterna av en figur i frisyren, MEN den ihåliga och tomma trebarnsmamma-blicken skrämmer ju vilken bloggbesökare som helst.
    Ha, ha, ha!

    SvaraRadera
  2. *haha* Ja, tror att det var Kalle Anka de försökte efterlikna i håret. Men jag kan gladeligen berätta att "han" är bortduschad nu! Och efter en natts vilande är blicken utbytt till en pigg och glad blick! ;)

    SvaraRadera
  3. Inte det minsta tillgjort och fejkat som på många andra bloggar. Här få vi se vardagens alla sidor! I löööve it! //Emma

    SvaraRadera
  4. nu vet jag vem Arvid är lik. / Rebecca

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)