Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 12 april 2012

Arvid sover inte så bra inne längre. Igårlyckades jag få honom att sova 2 timmar i sträck i vaggan, då låg han på mage, det har han aldrig gjort förrut. Ni vet, små barn ska inte ligga på mage nu för tiden... Annat tror jag att det var då jag var liten, men se, jag lever iaf! :P Idag ville han inte sova på mage. Varför la jag honom inte i vagnen då? Jo, för att vagnsunderredet befann sig i takboxen som sitter på min bil. Och inte nog med att jag inte har muskler för att få ned den, jag är dessutom för kort... Men en liten kommentar på "fejjan" och vips så stod här två (!!) väldans trevliga karlar som lyfte ned det till mig!!! :) TUUUUUUUSEN TACK! Nu ligger Arvid och sussar så gott ute i vagnen, och har så gjort i 2½ timmar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)