Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 3 april 2012

Vid kvällsfikat ikväll säger Alfons: "Mamma, jag minns när vi var hos mormor och morfar när ni var på lassarettet och Arvid komme ut. Det blev en lillebror, precis det jag ville!! Vi har den bästa lillebror´n!" :) Mamman kunde nästan inte hålla tillbaka tårarna, så gulligt! Astrid inflikade att hon ville minsann ha en lillasyster, men Arvid fick duga iaf! :)

Idag har det packats och lagats mat. Efter middan blev det lek och sen hoppade Alfons och Astrid ner i badet, de badade närmare en timme. Robban lämnade det "sjunkande skeppet" ;) med trötta och gråtande barn och for bort för att dricka kaffe och surra... :P De tre små sover så sött nu, jag har dammtorkat  och packat lite mer. Nu ska jag kleta in nå färg i håret och äta de varma mackorna som luktar så gott från köket! :) ...och vänta hem Robban! :)

1 kommentar:

  1. Välkomna till fjällen som idag har visat sig från sin bästa sida, strålande sol från klarblå himmel, nästan vindstilla och ca -4 gr.
    Hoppas att det blir vårt påskväder! Blir kul att träffa er och se "lill-Arvid".
    Kram KMe

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)