Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 28 april 2012

Jag tvättade mina jeans igår. Ja, jag har ett par som passar hyffsat bra. Mamma-jeansen är sköna att ha ett  tag efter förlossningen, men de slutade lixom att passa. Och jeansen hade såklart inte torkat imorse... (Jag måste stolt få berätta att jag får på mig och kan knäppa knapparna på ALLA jeansen som ligger i garderoben, även de som jag hade innan graviditeten med Arvid, men hur det sen ser ut är en annan femma... ;)) ...men jag tog dem iaf, och smart som jag är (!!?) slog jag på sätesvärmen i bilen så att de skulle torka snabbare... :) Lite obehagligt var det innan de torkat, men det gick :)

Alfons har varit hos kompis idag, Robban och Astrid har sladdat vägen. Jag och Arvid for på stan! :)

Nu vankas middag, kyckling och sallad i pitabröd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)