Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 16 april 2012

Så där ja... Igår var jag en sliten 20- åring, idag är jag en fräsch 30- åring!! ...eller hur det nu var ;)

Barnen är lämnade på förskolan, och jag har hunnit stöka bort från gårdagens festligheter. Jag trodde att Arvid ville sova medans, men det ville han inte alls. Men han var så nöjd i hoppgungan, så det gick bra ändå! Annars har han de här senaste dagarna varit mest sugen på att bli buren. Och vissa saker går jättebra att göra med han på ena armen, men ibland behöver man båda armarna... Så en bärsele hade faktiskt inte varit så dumt ibland...

Hur som helst, nu när allt är bortstökat, sätter jag mig här i soffan med en tårtbit, och tänker inte göra nåt mer innan jag ska hämta hem småtrollen! :)

Ha en bra dag!!

2 kommentarer:

  1. Stort, stort GRATTIS på din födelsedag!!!!
    Passa på och njut av den lille o tårtan!
    Jag menar ju Arvid förståss! Hoppas att Din dag blir extra trevlig fastän du redan klarat av festen.
    Kramar från Karin o Thore

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket faster och farbror!!! :)
    Tårtbiten är nu uppäten och Arvid har somnat här bredvid mig... kanske att jag ska ta mig en tårtbit till... Vore ju ohult om den skulle bli förstörd ;) Synd att ni bor så långt bort, annars kunde ni ju hjälpt mig att äta upp den! :)
    Kram tillbaka

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)